GPO

    Zasady grupy GPO to funkcja Microsoft Windows NT rodziny systemów operacyjnych . GPO jest zbiorem zasad, które kontroli środowiska pracy kont użytkowników i konta komputerów. Zapewnia on scentralizowane zarządzanie i konfiguracja systemów operacyjnych, aplikacji i „Ustawienia użytkowników w Active Directory środowiska, innymi słowy, zasad grupy w ramach kontroli, co użytkownicy mogą lub nie mogą zrobić w systemie komputerowym. Mimo zasad grupy jest często postrzegane w środowiskach korporacyjnych użytkowania, ale także w szkołach, przedsiębiorstwach małych i inne rodzaje w mniejszych firmach, zasady grupy są często wykorzystywane do ograniczania pewnych działań, które mogą stanowić potencjalne zagrożenie bezpieczeństwa, na przykład: aby zablokować dostęp do Menedżera zadań , ograniczenie dostępu do niektórych folderów wyłączyć pobieranie plików wykonywalnych i tak dalej.

Komentowanie wyłączone.

Blitzy Theme & Wordpress PL